Naiseuden ytimessä · suomeksi

Blogin muutto – menneestä ja tulevasta

English Version Here

Blog move

Tervetuloa uuteen blogikotiini kaikki lukijat!

Uuden sijainnin ja itsenäistymisen kunniaksi Cause to Wear nyt myös facebookissa:

Cause to Wear Facebook

Toinen hyvä kanava seurata on Bloglovin

Cause to Wear Bloglovin

Jatkan siis samoilla teemoilla ja samalla nimellä, vain paikka on uusi. Toivottavasti jatkatte lukemista. Kaikki vanhat postaukset täältä siirtyvät myös uuteen blogiin ja pikkuhiljaa poistelen niitä täältä vanhalta paikalta. Niin ja uusia on vaikka kuinka paljon tulossa, kun oon ollut tänä kesänä aika tuottelias:) En ole vain näistä muutoksista johtuen ehtinyt läheskään kaikkea kirjoittaa blogipostaukseksi asti. Joten kannattaa pysyä kanavalla! Ja näin alussa mielellään saa myös kommentoida blogin ulkoasua ja toki ehdottaa myös kiinnostavaa sisältöä.

Uuden edessä on kuitenkin aina hyvä katsoa taaksepäin ja muistella miten tänne asti päädyttiinkään. Aika kuluu nopeasti ja ekasta Cause to Wear-postauksesta on aikaa jo vuosi ja 4 kuukautta. Käykääs lukemassa millainen oli ”Alku”.

DIY Showroomin kanssa yhteistyö alkoi aika yllättäen, kun laitoin vähän kepillä jäätä kokeillakseni Katjalle viestiä. En ollut yhtään varma oliko kahdella kielellä bloggaaminen yhtään realismia, mutta onneksi kuitenkin otin haasteen vastaan, kun Katjakin uskoi minuun ja mun blogiin ja oli heti valmis ottamaan minut mukaan joukkoon.

Reilun vuoden aikana olen oppinut ihan älyttömästi englanninkielistä käsityösanastoa ja saanut taas kielitaitoani paremmalle tolalle. Kirjoittaminen on vaatinut aika paljon enemmän kuin alunperin suomeksi aloittaessani, mutta olen myös hämmästyksekseni tavoittanut lukijoita muualta maailmasta. Ja olen kyllä ollut kiitollinen siitä, että DIY Showroomin kautta olen varmasti saanut monen monta uutta lukijaa, jotka eivät muutoin olisi ikinä mun blogia löytäneen. Lisäksi oon saanut paljon uskoa siihen, että teen hyviä juttuja jo ihan pelkästään siitä kannustuksesta, jota oon erityisesti Katjan kautta saanut. Kiitos siitä ihan erityisesti!

Lisäksi haluan sanoa kiitokset Ericille ja Lauralle ihan superista blogin nimestä. Englanniksi oli jotenkin hankala ajatella minkälainen versio alkuperäisestä ”Aatteita ja vaatteita”-bloginimestä voisi vääntyä. ”Cause to Wear” on ihan mahtava ja kuvaa minusta hienosti juuri sitä ideologiaa, jota haluan blogiteksteissä tuoda esille.

Nyt on siis aika lähteä kokeilemaan taas omia siipiä ja hauskinta on päästä toteuttamaan blogin ulkoasussa enemmän itseään. Toivottavasti ei kuitenkaan käytettävyyden kustannuksella:) Lisäksi mun veri kyllä edelleen vetää tuonne tyyliasioihin, joten saattaa olla, että saatte nähdä enemmän mun wannabe fashionista-puolta

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s